- 2O1O
/

2O1O

Shit. Ett decenium människor. Jag är så glad så glad för mitt liv:) Jag har världens bästa liv. Mina vänner min pojkvän min familj min tjockis :$ Vad kan jag önska mig mer? Ni är bäst! Jag har haft underbara år :D alla bilder kommer upp i huvuet och jag hoppas vi får 29034987 bilder till i framtiden :D Jag är så glad, jag brukar inte ha roligt på nyår men idag blir det knutpunkten vid 15.OO för att åka till malmö med Rosil Bikbok och Ivan. VI HAR ALDRIG FIRAT NYÅR IHOP. Vi ska checka in på StayAt, lämna väskorna och sminka oss och fixa oss tillsammans och sådant sen raka vägen till vår kina restaurang, vid 19 efterlängtade bananer med glass! haha. Sen blir det tillbaka till hotellet för förfest och sen ut någonstans. Jag har en systemkamera och min digitalkamera med mig! HEJ PÅ DIG Jag är så glad! Hoppas ni alla har en underbar dag och kväll. GOTT NYTT ÅR PÅ ER !! Vi hörs nästa år! :D hähä jag va tvungen säga så hahah :(
 

Mina nyårslöften : 

♪   Jogga med baby. (Får se hur länge det håller!)
♫   Sätta skolan i första hand. (För första gången)
    ♪    Börja gå ut med tjockis mer. (Det ska jag hålla!) 
♫    Måste skaffa körkort. (Snart 2O år ävla bonde!)