- December 2OO9
/ EVERYDAY /

December 2OO9


Va med beb i väla :)

vi fick LITE snö

Bikbok färga mamis hår

Mami blev snygg

Ivana fylde år

Tot gjorde min balkong juligare

vi är coola

school

BAby behöver terapi

Trötta på att plugga redovisning

Babys familj köpte en till cafe

Ännu mer plugg HAHA

vi e coola

Mer plugg..

Köpte presenter till lara ! :D

Åkte på spa med wisam mami och mari e:) det var mamis present från wisam :)

Vi hade tenta!

Va med beb

sov med tjockis

thihi lucia :)

Mami fyllde år :d

Började min fjärde kurs i högskolan hej. Redan

Vi satte upp julgranen ! :)

Beb kom hit och åt frukost med moi

Vi framkalla äntligen mina bilder!

Thihi :d

Beb kom och hälsa på igen :) blev kär i tjock

Han gilla mina hattar

Vi gick ut och lekte i snön

:)SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ I SVERIGE <3

Lekte i snön med tjock :)

söthet

JAG LAGADE MAT FÖR FÖRSTA GÅNGEN TILL BABY :) He liked it.

Meine school in snow :)

Fick julkalender den 20? HAHA

Jag och beb gick på bio kollade på Avatar. SÅ SJUKT BRA FILM

Fick presentår av mami

Tjock lekte i snön

Tjockis är sötast

Myskväll

Malmö med tjajårna

Köpte julklappar

Städa hos brikey

Julmys

FICK EN DUBBELSÄNG HEJ HEJ HEJ


Jag städa sönder mitt rum

Åkte till malmö med Brikey :)
FICK EN SYSTEMKAMERA HEJ ! ;:D:D PÅ DEJ !



OCH SNART ÄR DET NYÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR GODNATT !