- LOFFE 19 ÅR
/ PARTY/CHILL /

LOFFE 19 ÅR

VI GRATULERAR, VI GRATULERAR, VI GRATULERAR MIN LOFF IDAG, MED BLOMMOR OCH BLADER VI GÖRA HENNE GLADER OCH VI GRATULERAR MIN LOFFE IDAG, HON LEVE HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA !! HEJ 19 ÅR ! Jag känt henne sen 1997. Första gången vi träffades var faktiskt på hennes födelsedag, på nyår :) Hon är faktiskt som en liten ful LITEN lilla syster till mig och våra familjer är jättenära, fan Nasse&Toto är bästisar? Det är konstigt att jag har känt henne så länge, idag är det alltså 13 år sen vi träffades för första gången och jag förväntar mig 1OO år till! Vi har varit med om sååååååå sjukt mycket och jag vet jag kommer ha lilla loffe kvar tills dagen jag är 99 år och vi ska fira nyår tillsammans :) Jg kommer ihåg när vi var små. Hon var sån pedant med allting, hennes naglar hennes hår hur hon sminka sig det var faktiskt hon som fick mig att börja använda ögonskugga! Vi var alltid på bibilioteket för att rita och pyssla och ibland sno några papper hem.. HAHA Ni ska se alla mina gamla dagböcker, alla sidor handlar om typ henne:) GRATTIS LOFFE. Jag älskar dig och jag kommer alltid att finnas där för dig :) Din dagbok is here to stay!



Första dagen vi träffades :)

Förra nyår :)