- THANK YOU 2O1O
/

THANK YOU 2O1O

Tackar vi för 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Reste till stockholm helt själv ! aldrig änt innan jag reser själv !
2. Höll du några av dina nyårslöften?  hahaha jag oc baby skulle jogga oh bli nyttiga (Y) ni vet nog svaret på den...
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? aw ja manar fick en liten baby boy!
4. Dog någon som stod dig nära? nej tack gud <3
5. Vilka länder besökte du? omg har inte rest någonting 2O1O ? så fattig!
6. Är det något du saknat år 2O1O som du vill ha år 2011? ett körkort?! hahah
7. Vilket datum från år 2O1O kommer du alltid att minnas? 24 september
8. Vad var din största framgång 2O1O? bahahah klarade 1an i högskolan !
9. Största misstaget? slösat för mycket pengar!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? aee snälla jag varit sjuk varje dag av mitt liv
11. Bästa köpet? lätt min tunika! nej min nyårsklänning! nej oh det finns så mkt ! min iphone!
12. Vad spenderade du mest pengar på? mat.. kläder.. hahah
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? ja min sam ardati :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? LIKE A G6 !!! HAHAH
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? nej jag va nog gladare! 
16. Vad önskar du att du gjort mer?
körkortat mer?
17. Vad önskar du att du gjort mindre? slösat mitt liv på datan hahah :)
18. Blev du kär i år? vatt kär i baby i fleraa år nu :)
19. Favoritprogram på TV? keeping up with the kardashians ! jerseylicious !
20. Bästa boken du läste i år? outliers, som annika tvinga oss till. skitbra!
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? alla mina närmaste var samlade på min födelsedag!
22. Något du önskade dig men inte fick? HAHAHAHA körkort :(
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2O1O? hyrde lokal <3 underbar dag
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? HAHAHAH ni vet svaret
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2O1O? lätt sexigast.
26. Vad fick dig att må bra? sam ardati min mamma tjockis
27. Vilken kändis var du mest sugen på? din mamma
28. Vem saknade du? ingen faktiskt :o
29. De bästa nya människorna du träffade? aw abbe och simon på peace and love eller jumanos e den enda nya tror jag :o oh gud kommer nt på ! hahah
30. Planer för 2011? KÖRKORT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#1 / / Lova:

Fin blogg<3