- har pluggat med mitt hjärta idag
/

har pluggat med mitt hjärta idag

fetma sa igår att vi skulle plugga. jag sa okej elva? han sa okej. när tror ni han kommer oc hämtar mig idag ? jo KLOCKAN TRE: HAHA allså fick damp på han i bilen plus att jag hade stått och vänta ute i typ 1O minuter för han säger jag kommer nu och så tycker jag synd om han och vill inte han ska vänta så jag går ut och så säger han att han måste tanka oc så vill man bara slå sönder han. sen när han väl öppnar dörren och jag ser ans söta huve kan jag inte sluta smila HAHA HATAR HAN !!! bög.

vi fick inte sitta tillsammans idag! han satt ett bord bredvid mig ! SKULLE VARA FLERA IFRÅN MEN HAN ÄR FET OCH SÖT. vi pluggade faktiskt bra idag haha satt och sjöng och sånt för o irritera han men han bara börja sjunga med.. gick nog inte så bra nej. haha oh :) han gör mig glad. hatar när han lämnar mig hem :/ men ja! han har tenta på freitag så fetma måste plugga. nu ska jag gå lägga mig tnäkte jag för jag har en väckning att göra klockan O6.OO ( på mig själv då ) och det kommer inte gå bra. det kan jag lova er!!! blivit så seg nu förtiden ? innan ni kunde väcka mig närsom jag går upp direkt

nu måse jag sitta i sängen typ 2O minuter och spela bubbleshooter tills jag vaknar ? trevligt. äntligen på level 9 !!! hahaha oh imorgon får man ta första cokladen från julkalendern ! jag tog min i söndags sån trög trodde man skulle äta den första advent :S HAHAH men ja ? godnatt nu !




kolla vi va faktiskt duktiga!

...

hjärta


ja han msåte..

vi satt till nio :S att vi orka!

:)

HAHAHAH sen började showen...
HAHAHA så snygga?


HAHAH mitt smiley huve är han<3


förresten är han cool han bärde mig hela väggen i korridoren HAHA kunde inte andas efteråt men ändå !!! typ varför e jag vaken fortfarande ? vf snarkar tot fortfarande ? vf ligger maten mami gjorde för 2 timmar fortf på min säng ? vf har jag inte bestämt kläder till imorgon? hahah okej går dör nu. adjö!

#1 / / Mimmi:

Vad pluggar sam för något?

#2 / / diana:

gud jag blirr så glad varje gång jag tittar in här!

#3 / / ABBER FOR PRESIDENT!:

service managment i campus pluggar han ! vi läser typ nästan samma sak nu . KAOZ ! SKA KLIPPA HANS TOUNG ! hahah och diana du är bäst !:D

#4 / / k:

svara gärna på min fråga om nyårs klänningar kraaaam :)

#5 / / Anonym:

HAR DU LINSER???????????????????

#6 / / ABBER FOR PRESIDENT!:

ja har du liv ?????????????????????

#7 / / Anonym:

är det din riktiga ögonfärg eller har du linser???