- COMPLAINING AND STUFF
/ FILM/MUSIC/QUESTIONS /

COMPLAINING AND STUFF

okej nu måste jag klaga. ÄR NI BEREDDA ?!?!?! här kommer det. jag ska slå någon som uppfann iden om att vi ekonomer ska ha tenta på en lördag. när det enda de gör är ger oss läxor och äckligheter varje jävla vardag. man kommer hem och nej du kan inte vila. nej du kan inte gå göra vad du vill utan man måste sätta sig ner och dö :@ och nej jag säger inte att jag pluggar ihjäl mitt liv men när jag inte gör så får jag ångest ! så de fuckar mina vardagar i vilket fall som ! sen när de ska komma och ge mig en TENTA på en LÖRDAG. en dag då jag borde SOVA eller pussa min pojkvän eller slå mina kompisar. då ska jag sitta 1O- 15 och göra prov ?! hur CP är inte det. AHHHH  FUCKING FUCK FUCK UGFIkjtrgfingfnvc FUCK !! så. där va det klart.

hej :) läget?

jag längtar ihjäl mig till månday, because than ill be talking like this all the time and ignore the fact that ivana soldo wont understand a bit of what im saying. but until that im gonna have to talk about resultaträkning balansräkning, finansiell kostnad , ratio, kapitalomsättningshastighet, nya lån och nya skulder och äcklig försäljning. men jag borde faktiskt inte klaga. jag älskar detta ! haha smell you latår :( nu ska jag dö.

STAAAAAAAAAACFARALLAH !!!!!!! hahaha hoppas ni också knacka på träd !

bäst för er.


och så lägger vi denna här. bara för att liksom ?