- 18 º
/ EVERYDAY /

18 º

så fin dag det är idag ! och jag sitter här och äter sönder mig på morötter, dör för det så gott. sitter pluggar :( orkar inte mer helt ärligt. JAG ORKAR INTE MER ! så. nu slutar vi klaga. kämpa kämpa sen blir det jävligt skön sommar. hahah jag pluggar på datan och sjunger ihjäl mig alla grannar som går förbi ( jag bor ju längst ner så alla typ ser in i mitt rum, alla ler och vissa gör tummen upp) HAHAHA skitskämmigt men ändå fortsätter jag. skitkul o skrika låtar :)medan mamma går in här varje 1O min och skriker TYST ! hahaha  pratade  precis med elmira som jag ska fota på studenten :) hej 4O pers hahah ska gå runt leka jag är cool fota sönder alla. hej jag har ett fotografijobb bokat! hahah och shkurta på studenten ! JUBUBU!  aw sen ringde israa och undra hur det gick med mitt plugg. hur söt kan man va ? min beb är hon. okej jag har inget o prata om. mitt liv består av plugg just nu :/ vill ut och gå men orkar inte om jag ska va ärlig. plus får jag ångest. hahah jag vill se water for elephants ! omg jag såg trailern för 1OO år sen kommer ni ihåg :( ? och nu är den ute och jag har inte sett den. ska tvinga baby. oh baby ? var är du ??? haha jag har inte sett han sen i tisdes :( stupid plugg och jobb. blah. hoppas ni njuter av det fina vädret iaf :) M W A H  !



det första jag ser när jag går upp :) så fint väder! ser barn gunga o sånt vill ba skrika åt de GUNGA TILS NI MÅR ILLA FÖR NI KOMMER HATA ERT LIV NÄR NI ÄR 21 OCH PLUGGAR IHJÄL ER ! hahaha nej men. dö nu. hejdå



DÖ SA JAG !

#1 / / Nadja:

hahaha så sant så !!!! Älskar din råa inställning ;P