- GREYS
/ EVERYDAY /

GREYS

    

så här ser min fina lördag ut ! hahah har pluggat hela dagen :/ två tentor och teori har jag och det är fett mkt ångest yao. men det går bra! har kommit in i sån mode nu hahah israa är så gullig som fotade skitmånga sidor av en bok som jag inte hade så jag kunde plugga på den, fota en och en och skickade varenda en på mail :) SÖT ? det är vän det. NI ANDRA ÄR HOROR !!! hahah skoja. och teori kommer jag seriöst få max 3 fel på hahah får 67 av 70 varje prov nu. MÅSTE BOKA !!!!! jag måste boka körlektioner oh. imorgon blir det mer plugg och bio med mitt hjärta. men nu : greys anatomy. hoppas ni har sjukligt roligt ! för jag ska ha det jävligt mysigt ( hahah jag börjat gilla ordet, det är så MYSIGT. äpplena på bilden är de dödligaste jag vet förresten, har börjat knarka en i timmen typ :/ orkar int eme dmig och besatthet av saker :( de är min efterrätt efter chipsen o chokladen. HAHA

#1 / / Patricia:

ser ut som att du verkligen förtjänat det där efter den dags slit :)



kram.

#2 / / Anonym:

Jag sa till dig äpple är godast!