- SISTA FREDAGEN FÖR I ÅR
/ EVERYDAY /

SISTA FREDAGEN FÖR I ÅR

Hey :) jag är glad. och tacksam. har haft ett jätte fint år och imorgon börjar ett helt nytt år. jag & mami tog bilen ( som för övrigt var helt isad så vi fick stå där som två isbjörnar med en cd skiva (?) för att ta bort all is ) och åkte till maxi för o handla strumpbyxor till imorgon. sen va vi jätte sugna på mcdonalds så vi maxa där också självfallet. min mage tycker om mig jätte mycket. sen när jag kom hem så ringde israa!!! min älskling har kommit hem och jag är jätteglad. tror inte ni anar hur mycket jag har saknat henne! förresten så skriver jag det här från mobilen för abber har inte en fungerande jävla data. elr allaå jag borde säga ikke fungerande dataskärm hahah. men ja. min nyår ska förresten firas med mina favoriter! min fina familj och min fina baby :) vi är bjudna hemma hos marie o wis och ska äta trerätters! yummy :) måste köpa ihjäl mig på fyrverkerier haha oh jagälskar nyår. jag fick hem min klänning från asos men den va så jävla ful så jag länna rbx den. ska ha en svart klänning istället! som min röda jag hade på vår årsdag fast i svart :) blir nog bra hahahhfan va jag babblar på då. jag gjorde slingor på msmi medan vi lolla filmen in time. så snygg hon blev! jaha. jag ska gå glo film nu haha :) VI SES NÄSTA ÅR! Hhahah jag älskar säga så
#1 / / Hej:

är du en sån tjej som aldrig har brytt sig om vikten? Du ser verkligen bra ut och du är en inspiration till andra tjejer (speciellt till mig) du får en att inte vilja tänka på sin vikt, för att det är inte det viktigaste! kram på dig :)