- AMALOS MIDDAG
/ PARTY/CHILL /

AMALOS MIDDAG

nu är det så att kära amalos är 21 år och vi har bestämt oss för att det ska bli vårt körkortsår !!! igår efter tentan så gick moi hem till rewos som har helt sjukt söt mami och systår :) sen åkte vi till världens dödligaste restaurang som hette BRIGHT i malmö. alltså jag vet inte om det var för att jag var svinhungrig eller att det var sjukligt gott ?! vi åt vitlöksbröd och kycklingvingar till förrätt oc vi tog ryggpiff med potatismos planka och pommes till. alltså förstår ni hur glad min mage var efteråt? det roligaste var att bordet bredvid oss satt tre st killar som var helt fulla, och en av de, linus var så sjukt rolig så jag fick ont i munnen så mycket jag skratta HAHA hans kompis, aka fredrik reinfeldt var en rappare och när linus fick reda på att han röstat på sd ville han inte prata med honom mer. HAHAH allså jag kan inte förklara med ord hur rolig han var. han blev förtrollad av mina kinder och av amals kompisars ögon och hennes snygghet HAHAH Allså han var så sjukt rolig och snäll :( han bjöd henne på en stor tallrik med tårta med grädde och frukt. hahaha sen bjöd han bara in två män som pratade spanska i typ 4O års åldern och bjöd de på öl,alltså ni anar inte hur rolig han var ! HAHAH nej fredrik, jag pratar inte med dig, du är rasist FAN ALLTSÅ FREDRIK ! HAHAHA :( okey ja, bildår ! :D det var en riktigt mysig dag förresten :)





burthday gurl !

som var pretty in pink :)

rewos va snygg!

oh herregud man ser verkligen hur trött jag va :(  stupid school !

min trogna läsare ! HAHAH det är så kul när folk säger de läser min blogg :$ jububu !

mm vitlöksbröd

jag brukar inte gill akycklingvingar, men vet ni så D Ö D L I G T det var?

hahaha linus, fredrik reinfeldt och kompis hahah omg så roliga de var :(


seriöst vet ni hur underbart gott det var :s

HAHAHA linus tog min kamera börja fota människor


HAHAHA jag dör :(

TITTTTA VAD VI FICK :) njam

sen kom servitörerna med tårtasom hennes kompis beställt! hur sött?

alla gick upp och sjöng :)



HAHAHA linus fotar :(

så fint att en har helt platt hår och en helt lockigt ! :D

HAHAH bästa linus :D

söta tjajår ! :)

tack för i lördags tjajår :) och OMG va ni måste äta på bright !

#1 / / Sandy:

Hej Abber! Hör gärna av dig till min mail, råkade ta bort dig när jag rensade inkorgen. kram.