- GOD DAGENS
/ EVERYDAY /

GOD DAGENS

jag har haft världens skönaste vecka seriöst. inte jobbat eller gått i skolan bara varit hemma och softat och kollat filmer och serier. sååååååååååååååå skönt. borde ha pluggat men det har jag ju inte gjort haha ångest individ. men jag har städat ihjäl mitt liv, har shoppat ihjäl mitt liv och nu är moi redo för allt igen ! hahah ni ba och abber ? 

jag var inne på facebook på mobilen igår och märkte jag fått flera meddelanden jag inte sett. alltså det är något fel på mina meddelande och facebook jag får de inte direkt ? fattar inte. och så har ni söta individer skrivit till mig :( im sorry ni får svar efter år haha men jag tackar för varje sött ord ! ( så bögig jag låter) allså tycker jag låter helt mobbad vad jag än skriver haha :(

jag har varit o köpt väggfärg tillwis & maries lägenhet nu med toto sen ska jag sitta redigera bilderna från förlovningen som jag fotade. så fina de är ? allså jag älskar par? de typ gör mig glada. idag hade wisam köpt blommor till marie bara så :)? typ hur söt kan man va ? JAG ÄLSKAR KÄRLEK! så nu ska jag böga mig med mariah carey låtar och redigering ! baby vill träna och plugga men jag orkar inte röra mitt liv. min säng är livet.speciellt med tvn jag hängt upp. gode gud den är heaven ahah jag kopplat den till hdmi så jag skriver det här och kollar på tvn. alla bilderna blir så mycket finare här. hahah okej ska sluta babbla !



och en onödigbild på det hela ja !

#1 / / seperti:

snögg!

btw, ang. kameran hur jag gör, så använder jag bara Manuella inställningar... iso, blädare, slutare! nikon har kurs i malmö, man brukar få med en "Kurs" när man köper systemkamera av nikon .. eller så betalar man under 2000:- .. kolla deras hemsida ;)

#2 / / Jenny:

Du har en jätte fin blogg och älskar att följa den. Tänkte fråga dig hur fick du ditt jobb? Och undrar om du kan skriva ett inlägg om hur man skriver ett bra cv och personligt brev och hur dina såg ut när du sökte till ditt jobb :)

#3 / / Anonym:

hej. jag har en hemtenta som ska vara inne på måndag och jag är fett nervös för det är min första tenta någonsin.. det är 6 frågor, jag har gjort klart en så jag har 5 stycker kvar, och jag har 6 dagar på mig.. kommer jag verkligen hinna att göra det till en bra tenta? hur skriver man en tenta på ett bra sätt utan att stressa sönder?. btw. varje svar ska va på 1,5-2 sidor. tacksam för svar! btw din blogg ger mig så positiv energi och du är så jävla vacker.. sinnes, du o din pojkvän är så himla fina tillsammans!

#4 / / ABBER FOR PRESIDENT!:

SPREAD THE LOVE



Jenny : Tack så jätte mycket ! jag fick det genom en tjej som hade läst min blogg ! :) hon ba du verkar social och inte alls ha problem med nytt folk, sen skickade jag in mitt cv och had eintervju med chefen och hon gilla mig så jag fick jobbet ! :D TÄNK ATT MIN BLOGG GAV MIG MITT JOBB ! hahaha ja jag kan lätt göra ett inlägg om det med tanke på att det är sånt jag jobbar med ! jg gör detefter helgen okej ! :D



anonym : aw va du är söt ! jag har faktiskt aldrig haft en hemtenta, våra tentor är bara såna salstentor och man har 5 timmar på sig att skriva. men sitt inte och gör det i sista minuten ! börja medatt skriva lite på varje en, så brukar jag göra ( hahah som om jag är värsta geniet som du ens borde ta råd ifrån ) och sen skriva på och skriva på varje tills du är nöjd med varje en av de dude ! tänk inte på att göra den perfekt och tänka "omg det är min första tenta måste få perfekt och ha alla rätt" skitsamma. gör ditt bästa bara! hur bögigt det än låter så är detallt som behövs. blir det fel i slutändan så var det faktiskt din första hemtenta ! TA D LUGNT HOMEY ! :D och tack så hemskt mycket för dina snälla ord :$ me and sam bam thanks you ! haha :D hoppas tentan går jätte bra!!! :D

#5 / / Ghadir:

SPREAD THE LOVE Bög kan du uppdatera?? jag behöver snoka på ngn HAHAHAHAHHA <3

#6 / / ABBER FOR PRESIDENT!:

SPREAD THE LOVE



HAHAH ursäkta mig bög ! jag ska uppdatera jag ska jag ska informera er om mitt fattiga liv hahah

#7 / / Sheila:

Jag gillar den här bilden!! Och din garderob i bakgrunden ser fin ut ;D