- MIN FÖRSTA DAG SOM BARNRÄTTSINFORMATÖR
/ UNICEF /

MIN FÖRSTA DAG SOM BARNRÄTTSINFORMATÖR


de söta fyrorna!

femmorna ! :D

och de underbara sexorna !


JAG HADE SÅ JÄVLA ROLIGT !!! nu är jag äntligen en licenserad barnrättsinformatör. ska bara skicka alla utvärderingarna från lärarna som var så sjukt snälla, en av lärarna bodde i drottninghög och kände igen mig och jag träffade min gamla lärare i drottninghög, hon kom ihåg mitt namn ! hahah så jävla SÖT :( jag var sjukligt över nervös. jag satt hela kvällen och förberedde vad jag skulle säga men direkt när jag kom in till fyrornas klassså var de sååå jävla söta. de ba wow är det ditt hår ? drog i det hahah sen fick två st vara mina söta assistenter ! allting gick sjukt bra och sen var det femmorna och då hade nervositeten släppt helt. jag fucking ÄLSKAR barn. jag ska göra detta så ofta jag kan. de är så gulliga ? de har såna sjuka frågor och saker man inte ens själv tänker på. jag kände mig helt gammal hahah tänk att det var i femman jag träffa sam ? ah. jag gick hem helt överlycklig. elr nej nu ljög jag. jag gick till sån man som skulle överföra pengar till mormor och när jag sen skulle springa till bussen så tappade jag min ipod :( dum. sen när jag kom hem så läste jag barnens utvärderingar i den lilla boken. ätaaaaaaaa! jag vill ha 1O barn.


#1 / / Sara:

Abber och hennes barn i framtiden.. Haha! Alltså åååh! BARN ÄR ÖVERSÖTA och så himla goa' (att äta speciellt).