- MISTÅR LEAVER
/

MISTÅR LEAVER





mitt hjärta och jag åkte till hans cafe igår satt där littål sen åkte vi till väla åt jätte god thailändsk mat. skitsamma att jag snodde allt från babys tallrik men det va sååå god jordnötssås. njam. sensmaka vi gräddbulle från gräddbullerian ! INTE ALLS GOD. jag som brukar älska gruddbullar. sen fria baby tll mig, mysig dag :)


HAHAH nej men. till vår fem årsdag så hade inte meine present kommit det va äkta kaos med guldfynd. men jag fick världens finaste ring av beb. ska visa er sen ! :D kan inte sluta glo på min hand haha. sen åkte vi till hans mami :) för baby ska åka till new york idag i två veckor. förberedd er på djup depression i bloggen hahah :/

#1 / / Anonym:

SPREAD THE LOVE

va grattis fria han på riktigt???

#2 / / Rana:

Kan du berätta lite om balen när den börjar/slutar vad man gör etc.. Lite om studentfesten o sådär lite vad är vikigt gör en som kommer ta studenten

#3 / / ABBER FOR PRESIDENT!:

SPREAD THE LOVE



anonym : nej jag skoja bara ! :D d va bara en fem årspresent:D haha :D



rana : hmmm jag kan göra ett inlgäg om det ? :)