- MEINE DAY
/ FOOD /

MEINE DAY

så underbar dag jag haft ! sååå fint väder ! ghadir har riktigt söta vänner :) fotat sönder de HAHA så många bilder uff. har sååå mycket o visa er. kom nyss ut ur duschen för andra gången idag haha ren tjej! ligger bredvid mami och äter jordgubbar och chips. bästa som finns. vi var ute med ai innan och bara prata, så jävla söta grannar vi har! såna småtjejer! man vill bara äta de ju. de kommer fram till aki och ba " får vi klappa!" hahah lilla selma fråga " vad heter aki i efternamn?" ALLTSÅ. man vill ju bara ta upp de och krama sönder de. haha lilla bebis. jag ska sätta in bildå från hela meine helg nu. Ä L S K A R bilder med hela mitt liv. om ni bara anade. det bästa är när man haft en riktigt rolig dag och fotat sönder sen komma hem o kolla på alla bilder :) haha tönt är jag.


imorgon ska jag va med mitt hjärta! vi ska fixa oss och ha en mysig dag :) abber ska ha k l ä n n i n g ! kan ni förstå ? SOMMAREN ÄR HÄR !

image description
dagens sexiga kungliga frukost.

#1 / / Ghadir, Ur Lover!:

Ja3ne vi väntar på bilderna och hon lägger en bild på pasta??,...ett ord! O M O D A C H !!!