- JASMIN ÄR IDAG 3 MÅNADER
/ GALOB/BRORSDOTTER /

JASMIN ÄR IDAG 3 MÅNADER

fick mig att tänka tillbaka på allting :)
dagen vi fick reda på att de skulle ha en bebis i september :)
när marie & wis bodde här o marie mådde jätte dåligt o de fick renovera i lägenheten samtidigt :( aki & maya va duktiga stöttare !
bebis saker inhandlades... hahah

magen växte ...
och vi längtade så mkt!
jag mamma dog ju av alla sötheter i alla affärer. det går typ nt o hindra sig jsälv. man svimmar.

vi fick reda på att d skulle bli en flicka och bebis namn va så svårt o hitta för vår ängel...
sen hade vi en babyshower där vi överraska marie ! :D
de lät mig äntligen fota de! hahah sen var det inte långt kvar tills lilla hjärtat skulle komma <3

 den 22 maj så ringer wisam och vi sitter hemma med cider och väntar tills han ska ringa igen och säga allt är bra och att vi kan komma o hälsa på<3 som vi grät och hoppa o skratta denna dagen hahah
SHE'S HERE ! mitt lilla hjärta. detta är första bilden som jag tagit med min kamera! om hon ba visste att den kameran ska bli hennes bästa vän. hahah
nu var de fyra i familjen! marie wisam jasmin och maya! :)
hjärtat växte...

marie & wisam bestämde sig för att denna sötnosen skulle heta jasmin! <3
och växte...
och växte .. <3
ja asså. ni förstår väl att min kamera har gjort henne modellig ? kolla posen bara ? Foto: Glad rumpa i mammas bäbisklänning..5 dagar gammal..
fem dagar - nästan 3 månader.  ASSÅ ÄTA DIG !!!!!
 
MITT FINASTE HJÄRTA ! <3 grattis på din 3-månaders dag. faster har längtat sönder efter dig och nu när du är här har du gjort hennes förevigt lycklig. VI SKA HA SÅ KUL NÄR DU BLIR ÄLDRE ! vi ska mcdrivea, kramas och mobba pappa för han är ful dygnet runt. jag älskar dig !  <3<3<3
 
#1 / / Märy:

Så fint skrivet, mammas hjärta smälter..<3

Svar: <3<3<3
abber

#2 / / Sara:

Uppdateraaaaa! Tråkigt

#3 / / Anonym:

ABBER VART FÖRSVANN DU? du har inte skrivit på flera dagar..

Svar: IM BAAAAAAAAAAACK hahaha
abber

#4 / / Jassmin:

Har du slutat blogga ??? <3

Svar: naj tog bara en paus för har haft kaos stress!
abber

#5 / / lolla:

Seriiiiiöst, hon kommer hinna bli ett år tills du bloggar igeeen. lever du? hahah XD

Skit fina bilder maashallah som vanligt, jasmin är jätte fin. men har fkaitskt tänkt på en sak, kallar ni henne jasmin, som me jeanette (uttalet av j), eller mer Yasmin, me rikti j-ljud.

Svar: HAHAHA den va bra! vi uttalar d som Yasmin ! :D o ibland kallar vi henne jasse :D elr hjärtat :D elr rumpan elr mevvan eller BEBIS HAAAAAAAAAAJ hahaha :( kärt barn har många namn ! ska börja blogga igen!
abber