- JULY 2O12
/

JULY 2O12


jag va på peace and love med min fina unicef. så kul vecka det va <3
jag brikey hade över mysig dag o jag va kär i hennes daisy <3
HAHHA o han tvinga oss upp för denna saken !!!! vi va lite outlaws detta året asså. haha
jag o hjärta hade en sjukt mysig dag i lund <3 vår stad!haha typ första gången vi är där utan att fira vår årsdag hahah
jag va sååå ledig o gjorde ingenting i somras. u n d e r b a r t
jag köpte mitt bästa köp nånsin typ. HAHA
jag brikey o bardha va i sillen o makrillen för första gången hahaha
toto o aki e söta
jag tog nästan alla bilder från denna kvällen HAHAH bästa brikey o hennes bror behar fyfan va roligt vi hade HAHA
 

jag o rosil fika igen efter 10 månader HAHAH
mami gjorde babys favoritmat! haha detta va typ första gången baby va hos oss själv
jag va med tvillingarna diana och chanelle ( deras namn asså haha <3 ) toto o aki va kära. hahahaha

det börja bli fett varmt och jag va hos jasse ofta för fick abstinens HAHA
amalos va här o vi plugga c uppsats!
jasse va flörtig. HAHA o vi fick ha henne när wis o marie va på en födelsedag!

mami gjorde sin mat till en vänninas födelsedag! njam va det.
så fin dag med mitt hjärta <3
somrig dag med rosil!
galob va liiiiiiiiiten <3

jag & mami åkte tåg till malmoe för o äta på bright :) så mysigt
asså kärleken för de här kokostopparna<3
mysig stranddag i bjärred! :D
helsingborgsfestivalen! haha d enda man gör där är äter! 
 
min juli va slut!