- JUNE 2O12
/

JUNE 2O12


maj var en underbar månad. jag och baby förlovade oss. marie & wisam fick en underbar liten dotter. grillade för första gången detta året, marie fyllde år, jag & amal lämnade in vårt examensarbete. jag & baby fira 1O år tillsammans. helt underbar månad med skratt, firande och nya saker!

juni ska bli ännu bättre! vi tar examen ! vi blir civilekonomer, ska ha examensfest, jag ska på peace & love, kanske får bada för första gången i år! sommarlov glädje foto mat. JAG LÄNGTAR SÖNDER MIG !!!
 

så här litet är ditt liv beb... HAHAH  :(
alltså deras vackra vingar?
vi va ute o grillade. oh sommar dagar asså <3
jag mami aki va ute o solade :)
mc med mami o syskonen efter vi hälsat på galob i sjukhuset<3
här va hon några dagar bara <3
 
 
söta nima och fula goran kom också :) de är kings!
vi tjajår fira att jag & sam hade förlovat oss <3
sen gick vissa av oss till cuba cafe o dansa littål

innan jag decka hos brikey :)
BÄSTA FRUKOSTEN MED BIKKE. tills idag vi pratar om hur god den här frukosten var. HAHAHA
jag o hjärta va ute o åt sen gick vi o hälsa på galob <3 lillheten i sötheten.
 
jag va med mitt hjärta på vår plats <3
sen gick vi till en lekplats o sen racea hem HAHAH
 
vi fira ghadir ( OMODACH PÅ HELTID) som blev 21 år!
 
aw jag o mami planera o sånt till min examens fest
 
VI HADE VÅR PUBLIC PRESENTATION! glädjen i den här dagen !!!!!!!!!!!

jag & min bebis vann bästa redovisningen för vår c uppsats! glädjen! haha det bästa jag vet är redovisningar.
 
JAG TOG EXAMEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 amalos hade sin examensmiddag!
 
gick o shoppa iväla med sams systår and mami :)
 
gjorde meine naglar perty i familia. älskar professionails där !
 
jag o baby hade en skitmysig dag i pålsjö paviljong o d enda jag fota va maten... HAHA
 
vi hade överraskningsfest för brikey mitt hjärta <3
 

jag hade meine examensfest<3
mysiga dagar med familjen:)
mysiga dagar med brikey <3
 
image
Baby-beach-cute-funny-success-favim.com-75963_large
jag hade haft körkort ett år !

jag va kär i min examenshatt HAHA som jag beställde själv hahah
 
 
<3

oh mitt lilla hjärta va så liten <3

jag och abir ( kungligt namn) hade mysigt! haha
 
 
 
#1 / / LOLO:

Hej abber!
jag behöver din hjälp eftersom jag vill köpa en kamera och vet inte vilken jag ska köpa, vad är det viktiga som man ska tänka på när man ska köpaen kamera är det objektiv skärm megapixlar eller vad? och vilken kamera tycker du är bäst canon eller nikon? jag tänke på : Nikon D3200 Systemkamera och Nikon D3200 Systemkamera men vet inte vad skillnaden är..
jag hoppas att du kan hjälpa mig och ge mig information kring det här :)
MVH

Svar: uff jag är sämst på sånt. jagkan verkligen ingenting om kameror jag gillar bara o fota. HAHA sen ändrar jag kamerna till hur jag vill ha den. jag har en nikon och den älskar jag men nu när vi e på semester så har jag använt min brors canon o den känns så ny liksom? så jag skulle rekommendera en canon! sen vet jag ärligt inte vilken som är bäst :( haha jag tycker objektiven är viktigast, det gör hela kameran. sen finns d ju andra funktioner som att d ekan spela in videos o sånt som gör kameran bättre!
abber

#2 / / dona:

Hej abber kan du inte berätta vart du har köpt din blåa examens klänning! den e sååååååååååååå sexig! vore snällt pusss

Svar: hey dude! oh jag köpte den så längesen d va sån konstig hemsida. annaamanda.se tror jag den hette! puss!
abber