- IT ALL STARTED WITH A BIG BANG
/ EVERYDAY /

IT ALL STARTED WITH A BIG BANG

BANG ! hahah orka att big bang theory börja nyss. sket i att gå sola och gå dansa zumba. jag har UVI så jag blir över jävla sjukt trött varje fucking dag av mitt liv. jag tror inte ni anar hur mkt energi det tar från en att ha det :/ jag är en pigg o glad människa de mesta dagarna men när jag har det så blir kroppen sjuuuuukt seg, jag blir yr, vill sova och typ dö. och idag är en sån dag :( och så är jag kissig typ varje 4 minuter. vilket inte är så kul för man är så trött att man inte orkar gå upp.


( och nu slutar vi klaga hahah )

har någon av er UVI? det jätte vanligt, man får det av kall luft och abber hamed fryser sönder sig typ varje dag.  har typ inget blod i mig HAHA men ja. ska inte klaga. jag har inget o plugga på, jag lyssnar musik och åt nyss mammas biff och potatisgratäng och sitter nu med min godispåse ( eller ja den är ju mer kartong ghadir.. HAHAH ) och ska ligga här och kolla gamla jersey shore avsnitt tills jag deckar. jag & mami handla ihjäl oss idag, i maxi och hos araben, fyllde 2 kundvagnar och nu sa hon att hon måste handla mer imorgon. hahah snacka om att jag kommer rulla snart. har pratat med marie i typ hundra år nu i telefon haha och nu ska jag kolla tv! smell you latår !

#1 / / P:

drick tranbärsjuice det har hjälpt mig sjukt mycket , jag är helt symtomfri numera:D

#2 / / ABBER FOR PRESIDENT!:

P: oh söta du ! ja jag vet :( har köpt tabletter också för tkr juicen är så äcklig! men orkar seriöst inte ta de ! mamma springer efter mig o tvingar mig :$ tack för tipset!