- AQUAKUL MED BABY
/

AQUAKUL MED BABY


när ens morgon börjar med det här, då kommer hela din dag bli bra. its a known fact.
jag & hjärtat bestämde oss för o gå bada igår, skulle egentligen vara gamla goda karlslundsbadet så vi körde ända till landskrona sen märker vi att de har stängt på måndagar, FHUJDVDS damp.... går vi hem och badar i vår simhall i helsingborg? nej självfallet inte. så vi körde till malmoe. best choice of the day.
worst choice of the day var ju lätt denna. potatisen var inte ens färdig :(
men bebis va snäll o köpte chips o choklad. han är king.
detta är gamla bilder men vi e faktiskt samma personer. hahah vi haft sååå rolig dag :$ ue det var sån äcklig man typ 30 års åldern som kom fram till mig när baby var i omklädningsrummet och skulle lämna sin plånbok, han ba uuh sexi sexi jag ba ue smuts så gick han, sen han kommer tillbaka han ba pratar du spanska uuuh sexy, sån äcklig slisk ni vet? så kom sam ja ba ue beb han va så äcklig, ni tror inte baby går fram till han han ba vakta din mun när du pratar med min flickvän, smutset ba vad sa jag till henne sam ba visa respekt han ba jag gjorde :S BA JA DET GJORDE DU VA !!! hahah baby va helt sexig :$ ja ba baby kooom fuck han! sen fick vi en typ 9 årig blond stalker också hahaha :( över mysig dag med mitt hjärta. älskar såna här dagar :) hahah vi bara skrattade och simmade och pratade och åt o hade över roligt. det så alla dagar ska va :)

#1 / / Sara:

Haha uuu så fina tillsammans :)