- HELSINGBORGSFESTIVALEN MED DE BÄSTA
/ FRIENDS / PARTY/CHILL /

HELSINGBORGSFESTIVALEN MED DE BÄSTA


meine pinky kom från kristianstad för hon ville till festivalen ( elr för hon äka dör för mig )
detta är ko minen. rosa är king på den. HAHA

så sexig tjej alltså.
rosils hår <3
äkta man allså låter mig inte bära väskan. HJÄRTA
rosa har problem med att välja mat HAHA
vi kolla på loreen som va över kass. nej taskigt men ja. hahah
rosa och sam är sjuka i huvet som ens tänkte tnaken på att åka booster. HAHA VF VÅGAR NT JAG?!
babys söta vännår :) inte ens de våga! HAHA
nc nc nc
HAHAH sen börja vi dansa vid sånt dj-¨bås vi totalflippa o dog av flabb HAHA :(
<3
sen vaknade jag & pinky åt dödlig frukost :) meine pinky ! kan ni fatta jag kmr ha en gratis jurist hela mitt liv? HAHA
#1 / / Anonym:

...gratis fram t fakturan ligger i din brevlåda 😒 !

Svar: HAHAHA asså rosa TA DITT LIV. ska du nt heta kaktus !
abber

#2 / / Mr Kaktus & Mrs Palm:

Rosa? Är det ens ett namn?

Svar: nej asså vi kallar henne blå? HAHAHA ibland grön+
abber

#3 / / Mr Kaktus & Mrs Palm :

BTW ditt namn skvallrar om att du är en jävel på öl. Vilken rekommenderar du?

Svar: GÅ DÖ HAHAH kaktus slampa
abber