- GUTEN TAG
/ EVERYDAY /

GUTEN TAG

 
jag blir så glad av era kommentarer, ska svara på de direkt när blogg.se slutar dampa haha :( jag hade över mysig dag i liseberg igår! tog knappt några bilder men jag lägger upp de jag tog latår :D jag kom hem helt sjukt deckad, fyfan va skönt jag sov! nu ska jag bara städa meine room lite sen ta på mig och gå hälsa på baby jasmin :) sen ska jag till kristianstad och ocean dreama med meine pinky! MINNS NI OCEAN DREAM ?! hahah minns nt sist jag åt den helt ärligt. njam. men vi hörs latår dudes :) mwah!
#1 / / fm:

GUUUUD vad vacker du är, riktigt fina bilder!! :)

Svar: oh stop it HAHA tack <3
abber

#2 / / Lolla:

Mashallah Mashallah :D, amaar :D

Svar: HEY ! tack så mkt igen <3
abber

#3 / / Yasmine:

Tänkte bara ställa en till snabb fråga : hur säger man till en kille från en annan kultur än arab länderna att man normalt inte tar hem killar osv osv? Fast att han inte tycker illa om en. Tycker det är jätte svårt och det skulle vara skönt att höra ifrån någon annan hur man kanske kan göra. Ser verkligen upp till dig. Älskar din blogg ,gör så att jag ler hela dagen. Tack!

Svar: oh så fint namn du har ! :D som vår bebis! hahah : Dförlåt jag inte svarat på din fråga innan jag tänkte svara i ett inlägg ! :$ men ja! Man säger till han : Du måste förstå vi kommer från två olika kulturer, det som är rätt hemma hos dig är inte rätt hemma hos dig, det är bara så det är, och oavsett om du håller med eller inte så är det bara så det är. Antingen accepterar du situationen just nu eller så får du gå. Man ska bara va rak på sak för sån sak är väldigt svår att hålla tillbaka ? Till slut måste han förstå hur det är . Förstår han inte hur din familj och kultur är redan från början så blir det jobbigare för dig när ni fått mer känslor in i bilden. Han måste veta hur det är. YOU CAN DO IT ! annars be han komma till mig. jag fixar bror. HAHA sötnos :) tack för dina fina ord ! MWAH !
abber