- WISAMS BIRTHDAY
/

WISAMS BIRTHDAY



jag & mami åkte till siba o köpte en till presentås till ful. MAMMA SÄMST PÅ FOTA hahah
toto hade köpt så fina rosor också :)
de har äntligen lagt säng där nere. SÅ FINT !
jag & charlie körde o hämta sushi och pizza. alltså det var matkoma efteråt.
maya mysig :)
sen öppna han sina fina presentår :)
hahaha den presenten var ju bäst, han ville ha sån mopp från tv shop haha


vi kolla på beauty and the beast serien ! minns hur rädda jag & husam var när vi va små, han satt bakom tot o jag bakom mamma o alltid när han vincent kom fram så grät jag o husam lekte han sov HAHAH kommer aldrig glömma, det var helt konstigt o se han nu :( gömde mig bakom baby HAHA sen kolla vi UP ! :D
♥ finaste

#1 / / fm:

guuud vad fina alltså! :D

#2 / / ABBER FOR PRESIDENT!:

fm: hey :) vi tackar! haha

#3 / / Josefin:

Du ser ganska stor ut hur lång är du? Varför använder du så höga klack när du ser så lång ut? Är du längre än din pojkvän? :)

#4 / / ABBER FOR PRESIDENT!:

Josfin: YEAJ i look tall ! jag är 173 :) och tkr d jättefint o va lång df har jag klackar fröken längdpolis ! sam bam är längre än mig med klackisar också så det är lungan :)

#5 / / Josefin:

Naaaaw okej:) men du är vacker