- DIABLO !
/

DIABLO !

okej har gjort typ 5 inlägg till er och lagt i utkast. HAHA suttit hela dagen och laddat upp bilder. varför kan jag inte ha det här som jobb? hahah Ä L S K A R bilder. så ni får ursäkta alla bildbomber som kommer här framöver. hahah jag dör när andra bloggare skriver " nu kmr en bildbomb" så är det typ 7 bilder man ba...really ? have you seen my blog? HAHA nej men nu ska jag ut ur min pyjamas och hem till baby! WE'RE GONNA PLAY DIABLO ! hahah :)

#1 / / Anonym:

hej A½ undrar om du kan hjälpa mig. jag vill ladda stora bilder p bloggen men kan inte. laddar dem som 800 tex men ändå ser dem ut som 500. kan du sånt

#2 / / Liuza:

haha va gulliga ni är!

#3 / / Sami:

haha vilken härlig bild, din blogg är grym, dina inlägg, dina uppdateringar!! helt unik blogg. Sant det där om bloggarna hahah. Ha en fin kväll, sötis:-)

#4 / / ABBER FOR PRESIDENT!:

anonym: jag tror du måste ändra bredden på din blogg! skriv på google: blogg + ändra bredden så kommer det säkert flera som ändrar!



liuza: haha vi e nördar!



sami: aw :$ du är för snäll! my blog is unique. HAHAH så fint d lät. :$tack så mkt !

#5 / / Anonym:

TACK!!! FÖR HAALPEEEN

#6 / / ABBER FOR PRESIDENT!:

anonym: d va så lite så!