- FIVE PHOTOALBUMS TO FILL
/ JASMINE NOVA PHOTOGRAPHY /

FIVE PHOTOALBUMS TO FILL

 G L Ä D J E N  i mitt liv! jag har skrivit ut 3OO bilder från fujidirekt, alla från förlovningen, de bilderna vi tog ute och de bilderna från lokalen! sen är mina examensbilder också på väg hem till mig, fyfan va snabbt det tog bara 2 dagar o få bilderna, riktigt underbart, jag har ju 5 st fotoalbum så jag tänkte göra en full med vår förlovning och klistra in typ små minnen också, från askarna, från rosorna o såna små saker :) det ska va i svart allting men sen bröllopet ska va vitt album :) fan va jag är glad. BILDER I MITT HJÄRTA. 
#1 / / Sara:

Vart köper du dina album från?

Svar: jag har faktiskt fått tre i present! från ullared! annars finns det fina i maxi är ja köpt mina två andra! :D
abber

#2 / / nadia:

hej undrar hur mycket de kostar att framkalla bilder hos fujidirekt. och hur gör du är det via dator eller.?? för att jag har dö många bilder!

Svar: ja det är vid datorn! beror på hu rmånga bilder du ska ta! in på fujidirekt.se gör ett konto så ser du :D
abber

#3 / / nadia:

tack .
have a nice day.

Svar: så lite så ! :D d samma!
abber