- GOD MORGON!
/ EVERYDAY /

GOD MORGON!

ja igår var en helvetes jävla dag hahah. börja bråka med min lärare angående min praktik, förstår inte ens jag lät han va så mot mig. kallar mig passiv o sånt som om jag inte bryr mig, när jag inte ens fått min undersökningsfrågor från min handledare. jag & berivan gick upp till handledarna sen o de bad om ursäkt och vi fick äntligen vår fråga! men jag var så jävla arg fortfarande förmin lärare kom upp igen och ä n d r a d e frågan! jaja asså huvudvärken i mitt liv. allt detta för en jävla VFU som jag måste klara. ta mitt liv. ja asså vet att ni blir förvirrade, men jag ska ha min praktik i skolans kommunikations och marknadsföring avdelning - OH älskar namnet bara! haha och så ska man göra en uppsats och jag är yr i huvet. yup.
 
efter kaoset så åkte jag & meine amalos till bagels och åt ocean dream, hej tre år sen! haha alltid så jävla kul o gå in där för en som jobbar där var min kandidat innan när jag var jobbcoach för manpower- tänk jag fixa hans jobb där och han jobbar fortfarande! man blir ju littål stolt :) sen åkte vi tåget hem och babbla sönder ( jag va så jävla negativ igår - förlåt amalos ) och sen hämta mitt hjärta mig från stationen, vi gick o åt mamis dödliga mat sen decka redan vid 22 hahah :( vakna vid 4 av pussar o kramar <3 bästa.
 
och nu vakna jag till finaste solen, måste sitta skriva 5 sidor till min lärare till torsdag kväll - japp jag är körd. ska maxa nu. wish me luck! ska försöka göra inlägg snabbt bara!