- ÄTA SÖNDER HENNE
/ GALOB/BRORSDOTTER /

ÄTA SÖNDER HENNE


asså mitt hjärta när jag ser den här underbara ungen? <3
dansa....pausa. HAHAH
man får nt nog när man pussar henne asså <3
sen promenera vi ute jag mamma marie och jasmine :)
sen gick jag & mami och åt på meine favorite pastamannen. de är bäst asså. vet direkt vad jag vill ha låter mig alltid gå före i kön och är alltid lika trevliga och frågar hur jag har det. bästa pastamannen i knutpunkten! man ska alltid ta halva kyckling halva köttfärs dude!  äkta ätit där varje dag förra veckan. HAHAH
#1 / / Emelie:

Hej söt! Jävla söt bebis den där ungen :D

Jag glömde o svara på fb igår, men jag skriver nu. Var de någon speciellt tid den 21a? Jag är inte helt hundra än om jag kan, när senast måste du veta?
kramis

Svar: hey dude! e hon nt världens sötaste? hahah
ja vår förlovningsfest är den 21! så tänkte om du kunde fotografera. gärna denna veckan innan fredag! :) mwah!
abber

#2 / / YOUR BEST FRIEND!:

ALLTSÅÅÅÅ OHHHHHHHH HON GJORDE PRECIS MIN DAG <3<3<3<3 världens sötaste bubis :D

Svar: mitttttttt lilla hjärta ! <3<3<3
abber

#3 / / E:

Tionde bilden, åh vad fin!!

Svar: OH elr hur :O hahaha fick räkna vilken du mena :$ kär i henne?! <3
abber

#4 / / Jenny:

Så söt hon e! :) Liten docka

Svar: äkta asså <3
abber