- FASTERS FINASTE LILLA HJÄRTA
/ GALOB/BRORSDOTTER /

FASTERS FINASTE LILLA HJÄRTA


sitta läsa med fastår är myse ju :$

pappa är ful o därför ska man ha ens hand i hans mun.

faster och jag matchar faktiskt klämmor. vi e coola

hello, my name is sunshine

fastår tycker om o leka dressup med mig.

sen är bada väldigt mysigt också.

fasters hjärta kollapsar nu.

OM NI NÅGONSIN I ERT LIV SER VACKRARE BEBIS SÅ FÅR NI JÄTTE GÄRNA DRA ÅT HELVETE, FÖR DET FINNS DET INTE !!!!!!! jag svimmar av söthet okej !jag orkar nt mer! den här sista bilden ska skrivas ut i världens största format och hängas upp på min vägg för att påminna mig om att världen är världens finaste plats.
 
(faster är inte mentalt instabil, hon är bara väldigt kär i mig)
 
#1 / / Mia:

Haha kan ju meddela att jag är snäppet värre när det gäller bebisar. Och hon är ju faktiskt väärldens sötaste!

Svar: YOU FEEL ME ! hahaha :$ dör man nt?
abber

#2 / / Anonym:

Feeeeedwaaaa le allaah shkeeed 7lwaa, Mashallah 3eyni 3leha barda :D

Svar: hahaha jag säger alltid så ! fedwa le allah ! :D <3
abber

#3 / / Märy:

Vilka bilder du tar!! OMG alltså att du fångat hennes bästa moments så

Svar: det är så jävla lätt när det är världens sötaste bebis ju :$
abber

#4 / / Anonym:

dör ju :(

#5 / / Donika Berisha:

dör lite ju:(

Svar: elr hur för söt?
abber