- GODDAGENS !
/ EVERYDAY /

GODDAGENS !

tog med mig datorn till jobb idag så sitter på den nu på meine lunch :) jag äkta älskar mina kandidater hahah, det var helt sån awkward i början för jag kände ingen och jag va helt så nervös för jag är ju inte så wow bra på arabiska. men nu äkta kan vi kommunicera och de hjälper mig med min arabiska och jag hjälper de med svenskan hahah :) skitsöta. jobbar till halv 4 today sen ska jag va med brikey me likey :) vi ska äta på bright med hennes buddys :)
 
jag håller på att ladda ner tre st filer från den ena fotografen ! sen har jag alla bilder för igår var jag hemma hos rosil och tog hennes bilder också! :D Y E A J ! hahah sen lovar jag att göra ett fete inlägg om hela förlovningen ! igår så träffade jag världens sötaste läsare efter jobbet! sätter mig i bussen så kommer sån sötnos och hälsar på mig. ja ba HAAJ ! hahah så tog vi bild och jag äkta kände mig kunglig HAHA haaaj ! :D tycker det är riktigt jävla gulligt att ni ens kommer fram och hälsar :) jag smila fan hela vägen hem. haha
 
 

jag uppfatta aldrig hennes namn men vi kan kalla henne king :) haHA
#1 / / sanna:

sanna va d jag hette haha :-$
önska jag kunde snacka me dig mer, men fan va stressad jag var haha :-(

Svar: ohhh nu känner jag igen din mail också ju ! nu måste du kommentera varje dag. HAHA
abber

#2 / / Hej :

Abber vad jobbar du med ?

Svar: utbildningskonsult på lernia!
abber