- WONDERFUL WEEK
/ EVERYDAY /

WONDERFUL WEEK

hello finisar :)
 
uff. tröttheten i mig, har inte suttit hemma själv med datan på jag vet nt hur länge haha :( har inte orkat blogga för har inte hunnit. jobbat i veckan och jobbade igår men tog ledigt idag ! tack gud för det haha vi va hos brikey och fira hennes söta bror beharen som är king :) så jävla kul vi hade! sen hade jag&baby sleepover här hos mig :) äkta mysigt. har typ 4494 bilder från igår HAHAH som vi alla dansa :( och jag är tom för trött för att kolla på de? ångest. sen har jag o hjrätat gått runt i väla och shoppat :) jag va nt alls susgen på köpa något men vi hitta fina jeans till baby :) äkta kul o va hans personal shopper haha sen va vi här hemma hos mig o mami gjorde hans favoritmat :) äkta mysigt ha han här mitt hjärta. vi decka lite innan vi träffa rosil o hämta hennes bil från bjuv HAHAH jag kör bakom henne hela vägen o hon kör som hon är "farlig" HAHAH o min ruttna bil vill nt accelerara. HAHAH som blevk inkrockad igår. uff så mkt som hänt hahah :(
 
och våra förlovningsbilder? asså har SJÄLV inte ens kollat på alla? förstår ni. hahah men ska va ledig imorgon och förhoppningsvis nt jobba mkt i veckan så ahhhhhh. bara den meningen gjorde mig överglad. så allt kommer upp. ska ta o kolla på en movie nu sen decka sönder :) mwah!
 
 
fattar nt ens jag orka skriva ett inlägg. HAHAH
#1 / / Sara:

Hahaha, bäst är du!

#2 / / N:

Förlåt!!! ;(

#3 / / N:

Förlåt!!! ;(

#4 / / Lolla:

haha världens mest flummigaste inlägg! Där får du ett pris hahahaha :P!
Kan tyvärr inte säga ¨ta din tid me lägga upp bilderna o ingen stress'' hahahah! Alla här e helt döda fö se bilderna! Fattar du vilket beroende?!?!?!?! :D
Nejdå, du ska nt behöva stressa ännu mer (som om du gör de? hahaha)!!! OKEEEEEEEEEJ!! iaf .
Ha de bäst o ta hand om diiig . kraaaaam

Svar: HAHAH asså du anaaaaaaaar nt. jag har typ över 2OOO bilder o kolla igenom och R E D I G E R A för de är så jävlamörka :( det tar ÅR :( men det kmr !!
abber