- DECEMBER 2013
/ EVERYDAY /

DECEMBER 2013

meine julkalendår för i år :)
jag gjorde sickaste maten. omg så sugen jag blev nu
toto vår tomte :)
oh d va så mysigt här hemma med julgranen <3
mkt bakande blev det i december haha här va jag också på  en till intervju. asså jag har nog varit på en varje månad hahah
jag gjorde min första pasta!!! den blev sick!
galob va tomte <3

mami fyllde år o jag överraska henne <3 vi hade en underbar dag tsm ba jag o hon!
jag maya o malin julbakade hemma hos de <3
d va så juligt o mysigt här <3
jag & baby åkte skridskro <3
haha sköldis önskade alla en god jul !
jag gjorde min första ros tårta till mami !
vi fira mami och jul hela familjen hos oss <3
vi hade julbord hos khalto <3
jag & maya o malin bakade hemma hos oss 
jag ivanko o brikey hade myskväll <3
jag o brikey hade en mysig julafton <3