- HAPPY NEW YEAR
/ EVERYDAY /

HAPPY NEW YEAR

Okey så klockan är 2 på natten och jag blev precis helt klar med att städa lägenheten. ni anar inte asså d finns inte ett enda litet damm eller papper eller nägonting som ligger fel HAHA ohhh glädjen. Alla kläder e nytvättade nya sängkläder allt är dammsugat diskat ohh!!! Glädjen. 

 Ska packa väskan nu för vi ska fira nyår i göteborg ! 2 nätter blev d nu så ska bli fett skönt o nt köra hem på nyårsdagen hahah sen komma hem till en fläckfri lägenhet. Ahh det är så jag vill börja det nya året! 

Hoppas ni har en helt underbar dag/natt med era nära o kära <3 

oh renheten i livet <3 hahah 


#1 / / N:

Hej Abber! Har ett problem som säkert är svin lätt att lösa men fattar noll själv... Försöker överföra mina bilder från min digitala kamera till facebook men det tar seriöst 100 år, går aaas segt! Har du något tips hur detta ska gå snabbare eller hur man annars ska göra? Tack!

Svar: oh ingen aning, kanske ta mindre bilder i taget, eller föra över från kameran till datan och sen till Facebook så förkortar du processen! :)
abber

#2 / / Elin:

Hur har du gått ner i vikt runt magen? Så inspirerande kan du inte berätta hur du tränar och hur många gånger du tränar i veckan och vad du gör för att gå ner i vikt runt magen och midjan??

Svar: HAHA jag har nt alls gått ner? Jag tränar ikke eller nånting men brukar dansa zumba latin jam! :)
abber

#3 / / noha:

hahaha hoppas ditt nyårslöfte är att uppdatera bättre abberr!! :d

Svar: HAHA jag ska bli duktig !! !
abber