- THAILAND DAY 19 - SHOPPING & TOURISTING
/ TRAVEL /

THAILAND DAY 19 - SHOPPING & TOURISTING

MEN ASSÅ ÄTA DIG.
Idag hade vi bara min kamera och det dåliga objektivet :( haha
finis ju <3
typ andra gången vi sminkar oss elr ngt på hela resan HAHA
vi ville gå runt i littål affärer o sånt idag :)
jasmine fick en liten kompis :)
jag va kär i mina nya shorts. hahah
nja kfc
galob fick ett litet diadem. äta?
oh men söte ju?
jag köpte helt mkt smink, jag ville ha converse, de är ju överbilliga där men de såg nt bra ut och fanns knappt storlekar :/
sen satte vi oss o åt. så gjorde mamma galobs hår så här det va första gången vi såg henens hår så. HAHA d va så FINT
jag är kär.
njam på allt.
sen besökte vi big buddha :)
hahahah söte katten ba sov där inne:D
söte juuu :)
mitt hjärta.
hahah kolla våra matchande tofflor :D
HJÄRTA
sen åkte vi till utsiktsplatsen igen :)
så söta ju <3
HAHAHA kolla galob helt social. ÄTA DIG ??!?!?!
sen åt vi på en riktigt fin restaurang. men maten va nt lika fin hahah
oh hon här kvinnan gjorde såna här fina saker av T V Å L. fattar ni kngligheten i henne
galob fick ett litet löv av henne . :) hahah
behöver jag ens säga hur många ggr vi fick stanna för folk ville se galob HaHA
HAHA mitt liv ju <3 wisam insisterade på att jag skulle åf en bild på min favorit restaurang hahah jag tjata hela tiden om tt vi skulle gå dit och äta. VADÅDÅ ! hahah
sen fick dampet här damp och ville ba in o bada HAHAH så ba springer han o gör det.
galob tycker också pappa är störd. hahah
jätte mysig dag vi gick ööööööööver mkt :)