- SEWA & ALAN - WEDDING
/ JASMINE NOVA PHOTOGRAPHY /

SEWA & ALAN - WEDDING

 
det va det största o finaste bröllopet jag varit på hittills :) alla va så uppklädda och fina o glada, det hölls tal, det va dödlig utsikt, sjukt god mat och mycket dans o sång :) helt perfekt. tyvärr va jag tvungen o ta sista tåget 00.00 från malmö så jag missade brudparets första dans men allt annat fick jag med! :) 
 
#1 / / Emelie:

Verkligen vackra bilder =)

Svar: oh tack emelie ! : D
abber

#2 / / mee:

Åhhh vad vackert Abooora ღ Du e verkligen bästa fotografen någonsin! Önskar att du oxå kunde fota mitt bröllop som e snart, men man bor ju längst upp i Sverige :/
Undrar bara ifall du har typ någon portfolio eller prislista eller har du allt här på bloggen ? :)
Ha det BÄST !

Svar: Uff ja palla bo i skåne :/ maila mig på abber_@hotmail.com!
abber

#3 / / Elin:

ohh vet du vad lokalen heter? ligger den i västra hamnen eller:)

Svar: ja ! luftkastellet i Limhamn!
abber

#4 / / Anonym:

Hej abbeeer jag e 15 men hoppas på att du kmr hålla på med fotografering för då vill jag 100 % ha dig på mitt bröllop :)

Svar: hahaha du e ju för söt! inshallah!
abber