- SISTA DAGEN SOM ARBETSLÖS!
/ EVERYDAY / WORK /

SISTA DAGEN SOM ARBETSLÖS!

HAHAH nu har jag varit arbetslös i 25 dagar sen jag tog min magister! och imorgon börjar jag jobba som ekonomiansvarig! ny månad nytt liv! HAHA kan inte ens fatta jag skrev den meningen ens. <3 min chef ringde mig innan! blev helt glad o typ koppla?HAHAH jag är äkta seg på det här med att koppla saker..nu har jag testat några kontorskläder! HAHAH äkta bög. ska va fin varje dag! o jag har städat alltikng i lägenheten, garderob, smink allllting. ska bara tvätta innan baby kommer på  onsdag också så blir allt finito! :) duschat o målat naglarna o plattat o har gjort lunchlåda också...eller ja det är mamma som har HAHA vi har ju bott tsm  ända sen baby reste :) hjärta. FAN VA JAG LÄNGTAR TILL IMORGON!!!! Borde sova nu jag ska upp 07! hahah igår kom galob och sov över här o vi vatt me henne hela dagen idag också o marie o wis kom hit :) helt mysig dag har vi haft :) sååå mkt jag fotat! lägger upp de i veckan :D 
 
jag vet att min blogg kaschat, man kommer direkt ikn till pixboom, förstår inte varför och jag har mailat blogg.se :/   så vi får hoppas det e bettår tomorrow! wish me luck tomorrow !!! :D 
 
vi haft såå mysigt ju <3 
 
 
 
#1 / / Lara:

Hej söte, ville bara informera dig att när man vill kolla in din blogg så kommer det en annons sida som gör att man inte kan kolla på din blogg. Vilket är jättetråkigt. Jag hann nyss klicka mig in innan annonsen dök upp. Min syrra har inte kunnat gå in heller. Borde kanske kolla upp deT?
puss o kram <3

Svar: i know :( JG HAR FIXA D NU !!! tack!!!
abber