- FOTOGRAFERA IMORGON
/ JASMINE NOVA PHOTOGRAPHY /

FOTOGRAFERA IMORGON

v
 
MINA FINA BRÖLLOPSPAR JUU! sen har jag en som var hemlig! och imorgon ska jag fotografera mitt femte par! fast det är deras förlovning imorgon :) och nästa vecka ska jag fotografera ett bröllop! g l ä d j en i mig!
 
( nej jag gillar inte o plugga, förstår inte hur jag ska ta examen HAHA )
#1 / / Zoooooz:

Assssåååååå duuuu ärrrr min fotograf asssåååå hur sjukt kan de låta 😍❤ assssåååå är sååå kär iiii dig eäääääw

#2 / / peya:

Bästa fotografen snart e du min fotograf också juuuuh:D<3

Svar: aw så kul d ska bli :)
abber

#3 / / roomie d:

I aug är det maxination på bröllopernas bröllop hälsningar roomie d

Svar: yeaj!
abber

#4 / / Elin:

Så fina!

Svar: tack så mkt!
abber

#5 / / Amal:

Hej
Hoppas du får G

Hejdå

Svar: äkta ig .haha hejdå
abber