- UPSIDE DOWN
/ EVERYDAY /

UPSIDE DOWN

Hahah mitt liv e upp o ner. elr ja, mina grejer är upp o ner? Hahah jag har haft min sista tenta, jag fått en ny kamera av baby, har fotograferat ett par o ska redigera ungefär 2000 bilder, igår packade jag o mamma ner alla mina grejer o sen kom baby o hans vänner me lastbil o tog allting. nu ligger jag o aki i min säng med inga grejer över huvudtaget. Tror nt ens min fjärrkontroll är här o tvn är kvar. Hahah jag måste betala räkningar men min dosa höngde nog oxkså med. HAHAH men jag är ledig! IM FREE! imorgon börjar jag o israa med d uppsatsen ! sen 7 juni tar abber hamed sin magister examen. CIVILEKONOM BROOOR ;) hahah blir så dödligt glad sv tanken. Jjag tänkte äta lite sen ta aki o gå till vår nya lägenhet o se om jag kan fixa lite. Sen kan jag sitta redigera bilder där :) vi hörs när jag fått lite ordning på livet! Haha :) mwah!



Mitt rum e tomt :(

#1 / / Lollo:

Awww, stackars Majida :( hon kmr sakna ihjäl dig ! Nya lägenheten blir säkert jättefin <33

Svar: ja uff <3 men vi ses varje dag så det har gått bra jhittills!
abber

#2 / / Anonym:

Ska du ta med dig aki när ni flyttar?

#3 / / Anonym:

Ska du ta med dig aki när ni flyttar?

Svar: naj aki stannar hemma, tot är för kär! haha
abber

#4 / / Anonym:

gör en videoblogg med sam snälla abber :)

Svar: hahah jag ska försöka göra fler videos!
abber

#5 / / Dima:

tomt rum här, fullt rum där :P