- TOM TJEJ
/ EVERYDAY /

TOM TJEJ

jg mår skit. enbart därför som jag inte har orkat blogga eller ens öppna datan. vaknar O6 kommer hem 2O varje dag och d varit så hela veckan, jag hatar skolan jag hatar allt, jag har inte ork med något och jag är så TRÖTT på skolan. orkar inte klaga mer jag har maxat israa dag in o dag ut. jag vill bara hoppa av, och d uppsatsen ska in om 4 dagar haha. förstår ni livet. magen bara bubblar av stress. 
 
kan inte ens njuta av att idag var det 12 år sen baby fråga chans på mig :( vi ska på bio snart så ska försöka slappna av. men ja. haha be för mig tack. i need it. orkar inte ens nämna att bloggen får hamna bak haha. adjö :(
#1 / / Missm:

Kämpa på finaste!!

Svar: tack så jätte mkt finaste!!!!
abber

#2 / / Elin:

Oh fick ångest bara av att läsa inlägget haha:( fyfan... Vet att alla säkert säger det men tänk ändå att det SNART ÄR ÖVER. Tänk på din feta blivande lön o inte minst tänk att de snart e sommar.. Haha lycka till! I pray for u ;)

Svar: hahaha fattanså när jag va men jag mådde skit til max? HAHAH tack så jätte mkt for the prayers!!! <3
abber

#3 / / Sara (zaaarah):

Abber!!! Sending some love <3<3<3

Ge inte upp när du är så nära, du är en av mina förebilder för den fina person du är. Och sättet du ser på dig själv. Du sprider e. Sådan glädje. Kraaaam

Svar: asså jag äkta printa din kommentar och läste den lite då o då när jag mådde dåligt hahaha du är för söt? tack för idna söta ord de äkta hjäpte när jag va sjuktt stressad!
abber

#4 / / AMAL E BALL:

SMILEEEEEEEEEEE BE HAPPYYYYYYYYYYY VI ÄR CIVILEKONOMER!!! TACK OCH HEJ!

Svar: amal e ball......HAHAH
abber

#5 / / fm:

you can make it!!! bara fyra dagar kvar inget alls yani kämpa på du har klarat av 4 år o detta är en droppe i havet i jämförelse. Du kommer se att allt hårt arbete lönar sig till slut :*

Svar: WAAAAAAH jag är k l a r !!!!! tck så mkt !
abber

#6 / / Anonym:

kämpa på abbore, så att när du e klar läger du ut bilder på JASSEEEEEEEE

Svar: hahaha erkänn du saknat henne? jag äkta hade en period där jag inte såg henne å 8 dagar! :( rekord.
abber

#7 / / Emelie:

Du kommer klara det, kämpa på, du e stark! :)

Svar: tack för dina ord emelie! lovar att de hjälpte när jag mådde skit!
abber

#8 / / Anonym:

Ryck upp dig nuu vi saknar diiiggg!!

Svar: uff har verkigen inte haft tid! but now im BACK!!!!!!
abber