- TRÖTTARE ÄN TRÖTT
/ EVERYDAY /

TRÖTTARE ÄN TRÖTT

Vakna 9 jobba till 5 sen fotografera jag en förlovning 6 till 23 hahah vill dö så trött. O imorgon ska jag jobba till 5 sen ska vi fira söta charlie ! :) men uff så onödig dag jag haft. Jag kunde nt adressen så fixk ta babys mobil med mig för gps för att min fattiga mobila internet suger. Sen är vägen avstängd o ja hamnar åt helvete får stanna bilen mitt i infenstan o ringa wisam så fåe han leda mig genom telefonen HAHA :( o detta med en bil vars ena vindrutatorkare inte funkar o det ösregnar så jag e helt sne när jag kör för att jag e helt åt höger me huvet för o se. INTE MIN DAG IDAG! Hahah :( har typ 10 saker till o klaga på men ja. Man får ha dåliga dagae ibland för då blir de bra dagarna mer uppskattade. Godnatt! <3
#1 / / Anonym:

Heej fina du!
Jag ska förlova mig snart, har du några bilder från förlovning, så jag kan se några exempel och få inspo, Vill ha DIG som fotograf !
kram

Svar: Hey! Grattia till förlovningen! Om du går in på mina kategorier "im a photographer" så hittar du alla bröllop o förlovningar!
abber