- BORING MONDAY
/ EVERYDAY /

BORING MONDAY

goddagens!
 
suttit här och sökt jobb i en timme, jag orkar inte hur svårt de leker att det är. blah. jag vill va upptagen med roliga saker! jobba med människor och ha ett kontor med fina kläder och vara viktig så folk måste komma till mig för o fixa saker. HAHA jag har fan pluggat halva mitt liv när ska det ge löning WHEEEEN? ja jag har inget tålamod. haha :( vill resa helt mycket också, se nya kulturer och fotografera sönder mitt liv, prova god mat och träffa nya människor. livet är seriöst för kort för o va kvar i sverige för länge hahah :( ja asså jag drömmer. speaking of that! det enda jag drömmer om är bröllop? är ja cp elr? inatt drömde jag att jag dixa mitt hår till vårt bröllop o d blev ksiiitfel och jag fick damp bad frisören göra om d och d ba fortsatte o jag vaknar arg sen drmmer samma asså d va jätte störigt? HAHAH så ytlig jag är :( nej men vet ni vad. ska upp o städa lite. fast allt är städat. IM BORED:/ hahah OH vill baka ihjäl mig. såna små söta cupcakes och oh :/ hahah jalla hejdå. 
asså finheten? vill ha såna burkar i olika storlekar, en till mjöl socker spaghetti o sånt så fint?! måste fixa.
 
 
 
#1 / / SPLINKY - FOTO | CHEER | VARDAG:

Mums vad goda saker:)

Svar: yummy!
abber

#2 / / Emelie:

De har fina sånna skålar som de till vänster och höger med "press"-kork på söderpunkten, den butik som ligger på gamla åhlens. Köpte en sån till min mamma i våras :) Super fina!

#3 / / NINA ANGELINA MARIWANY:

kommer snart blogga om exakt detta :) du ska få se alla klister lappar jag gjort med apparaten till olika burkar och så :) as fint .. till en annan sak , bläddrade igenom din blogg precis och såg er sänggavel och höll på att tappa andan , det är exakt den stilen jag har hemma och måste bara veta vart du fått tag i den ? vill ha ngt liknande :D kramar !

Svar: OHHH asså fatta det är exakt det jag vill göra?!?!? hahah hatar att man ser påsarna och så. vill ha allt i fina burkar så det ser fint och rent ut. haha sänggaveln är väldigt gammal! vi fick sängen från hans pappa så ingen aning var den är ifrån tyvärr :( kram!
abber

#4 / / Elin:

Asså abber sån jävla ångest jag får när du pluggat så jävla länge till o med tagit en magister och så ÄR DU ARBETSLÖS. Vill börja plugga till hösten men palla plugga sönder hjärnan om man inte får ngt för de. Men när de väl kommer e de väl värt de antar jag..

Svar: ja asså det är ren fucking ångest. hahah men det e bara o söka vidare! flera av mina klasskompisar ha fått jobb! medan andra också är arbetslösa så ja. det är olika helt enkelt!
abber