- VÅR RENSNING - BLOPPIS
/ BEAUTY / EVERYDAY /

VÅR RENSNING - BLOPPIS

 
STORLEK: 40 
SKICK: aldrig använda utomhus
PRIS: 300 
GRATIS FRAKT

 
STORLEK: 41
SKICK: aldrig använda utomhus
PRIS: 300 
GRATIS FRAKT
 
 
STORLEK: 41 
SKICK: använda kanske 2-3 ggr 
PRIS: 300 
GRATIS FRAKT
 
 
STORLEK: 40 
SKICK: använda 2-3 ggr typ
PRIS: 300 
GRATIS FRAKT
 
 
STORLEK: 41
SKICK: alnvända någon gång
PRIS: 300 
GRATIS FRAKT
 
 
STORLEK: 40 
SKICK: använda 2 ggr 
PRIS: 200 
GRATIS FRAKT
 
 
 
BRUN PLÅNBOK MÖNSTER
PRIS: 50
GRATIS FRAKT
 
 
GUL VÄSKA 
PRIS: 100
GRATIS FRAKT
 
 
BRUN PLÅNBOK PUCCINI
PRIS: 100
GRATIS FRAKT
 
 
BEIGE PLÅNBOK 
PRIS: 50 KR 
GRATIS FRAKT
 
 
VIT PLÅNBOK
100 KR
GRATIS FRAKT
 
 
ROSA RÖD SVART KUVERTVÄSKA
PRIS 100 
GRATIS FRAKT
 
 
pris kan diskuteras på alla varor, maila mig på abber_@hotmail.com med namn på varan så skickar jag mitt kontonummer, efter betalning skickar jag varan. avhämtning är också okej! bor i centrala helsingborg. vill bara bli av med allt så tveka inte o höra av dig! :)
#1 / / Anonym:

1. Varför har du så många plånböcker hahaha, galning
2. Önska de svarta spetsiga var i storlek 37, hade köpt de direkt buhuhuhyhuy

Svar: Asså du ska se hur många skor väskor bälten o sånt asså tkr synd om mig sj tror ja har en sjukdom HAHA
abber