- DO WHAT YOU LOVE, LOVE WHAT YOU DO
/ EVERYDAY /

DO WHAT YOU LOVE, LOVE WHAT YOU DO

hello!
 
oh jag har haft en så mysig dag. va på en intervju idag som redovisningskonsult. HAHA det va den sjukaste intervjun jag vatt på. direkt när jag kom in så ser jag pärmar överallt och det är knäpptyst och jag är sån taggad som vanligt hahah så sätter jag mig..så kommer sötaste beatrix. direkt hon sätter sig så dör vi båda av skratt. HAHAHA jag ba asså känner du också samma sak? eller hur jag passar inte in här? HAHAH asså det va sååå självklart typ att iv inte kunde sluta skratta, vi satt där i typ 5O minuter o bara snackade om jobb. så himla underbar människa. hon ba du har så mkt energi att du kmr hoppa från stolen snart, bokföring är ingenting för dig, hon ba ser du ens någon likhet mellan mig o mina kollegor? du är utåtriktad och social och man har bara lust o prata med dig, sånt här yrke är bara papper o sånt, jag ba asså jag vet. jag vet inte ens varför jag söker såna här jobb. hon ba vet du att jag känner igen dig? jag minns i dunkers när vi hade skattemöte med alla revisionsbyråer o du satt där med din chef ja ba ASSÅ VA hur minns du ens mig?! hon ba jag tänkte så vacker tjej, hon passar verkligen inte in här. jag ba asså nej? D va typ 6 mån sen HAHA hon ba ja och jag tänkte exakt samma sak när du kom in idag hahaha hon passar verkligen inte in här. asså ni anar inte så underbar människa. inga jävla ord. vi bara klickade hon ba du behöver social kontakt. ja ba ja men jag jobba tmed sånt men jag har pluggat ekonomi 4 år, hon ba ja men du plugga marknadsföring, du kan fotografi du är jätte bra på engelska, du ska inte hålla på o bokföra då? ja ba nej jag vet inte ens vf ja söker såna jobb? hon ba du kan söka jobb på reklambyrå elr utveckla en produkt där man ska marknadsföra o hit o dit asså så länge vi snacka. underbar människa. det äkta öppna mina ögon. tänk att vi skulle sitta där o intervjua mig men det blev så? hahah bästa. älskar människor :) så maila vi varann efteråt o sånt hahah :) helt glad. hon ba man ska brinna för det man gör. ohhh och jag har så mkt jag kan brinna för. måste inse det o verkligen maxa mig. okey nej nu måste jag sova. ska träffa en jobbcoach imorgon, skämtet, när jag själv varit en. HAHA sen va jag med meine brikey o ivanko :) mina hjärtan. vi ska ut o dansa imorgon woho :) godnatt! 
#1 / / Your homie 😉:

Lol. Homie det finns ju andra typ av ekonom jobb du kan söka? Sök i städer nära Hbg oxå, på de sättet får du en större urval 😝

Svar: finns nt bror haha
abber