- MYS HOS LOFFE
/ EVERYDAY / FRIENDS / PARTY/CHILL /

MYS HOS LOFFE

 
eller jag kanske ska kalla det terrorisering hos loffe HAHA asså vår vän stran har mashallah sjukaste rösten och vi satt flera tjejer o ba tvinga henne sjunga låt efter låt. asså ni anar inte så fin röst. man får rysningar, d så pass. HAHAH ni ser ju bara på sista bilden? alla står me kameran redo o filmar när hon sjunger hahaha :( det va jätte mysigt iaf :) fina diana va oxå med men finns nt bild på d haha :( vi hade mysigt i loffes nya lägenhet iaf :) 
 
 
ASSÅ så kul o va uppdaterad på min vardag HAHA (sällan) och idag ska jag va med mina älsklingar brikey o ivanko har inte sett de på några dagar, uff! saknat de helt mkt haha <3 hjärtan
#1 / / Den snyggaste av dina vänner:

yeaaay du bloggar igen hahaha skojar men ja i alla fall så fina bilder tack och hej ...jag är uttråkad =(