- THANK YOU 2O14, YOU'VE BEEN SOMETHING ELSE.
/ EVERYDAY /

THANK YOU 2O14, YOU'VE BEEN SOMETHING ELSE.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? jobba som redovisningsekonom, ble singel för första gången i mitt liv typ (hahah its a whooole new world let me tell ya :D ), reste ti london o polen, starta mitt eget inom fotografi :D 
2. Höll du några av dina nyårslöften? HAHAH mitt nyårslöfte va att jobba med ngt jag älskar och jag fick testa på kontorsjobb i ett halvår o jag älska miljön men starta eget inom fotografi vilket jag har insett ska bli en jävligt stor hobby. HAHA 2015 nyårslöfte ska vara att sluta tänka. bara leva. :) mkt lättare sagt än gjort för abber hamed. 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? aw ja merwa och min israa <3 och nästa år är det daria ! :D
4. Dog någon som stod dig nära? nej tack gode gud <3 men fina lella o tina förlora sin mami o uff så mkt jag gråtit med de :( döden är hora. jag kan hantera allt förutom det. tänker fortf på fina harris varje dag <3
5. Vilka länder besökte du? england och polen wow bara..2015 måste jag resa mer. asså MÅSTE ! ! ! 
6. Är det något du saknat år 2O14 som du vill ha år 2015? jag anpassar mig så lätt till allt så har svårt o be om saker haha men jag vill typ ha mkt mer underbara nya minnen :) träffa nya människor o resa o va upptagen <3 saknat det :) 
7. Vilket datum från år 2O14 kommer du alltid att minnas? ja vi har ju några jobbiga minnen men sen när amalos förlova sig, 5 okt för brikey, när amalos&brikey överraska mig <3 de va fina minnen :) sen 30380483 andra men jag o datum är hejdå df jag har bilder för o komma ihåg HAHAHA :(  not even kidding. (kishe jag nt har datum för allt men ja ) HAHAH 
8. Vad var din största framgång 2O14? jag starta eget och jag fick testa på många nya saker :) att mina ögon öppnades för mkt i livet det är nog största framgången :) 
9. Största misstaget? aj dont believe in mistakes! allt händer för en anledning :) 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? HAHAH är sjuk dygnet runt bror. seriöst ? typ d räcker. HAHA
11. Bästa köpet? lättttt mitt nya objektiv. den har gett mitt liv ny mening. HAHA
12. Vad spenderade du mest pengar på? mat. skojar nt. HAHA 
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? galob <3 seriöst den ungen är min glädje sen min mamma den kvinnan är mitt allt. sen glädjen när jag startade eget d va BAM asså. hahah
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2014? omg äkta drake hold on were going home, john legend all of me och sam smith stay HAHA fyyyyyfan! 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? uh faktiskt mkt ledsnare, alla barnen blett singlar så jag har varit så ledsen för familjen, det inte varit kul o se de må dåligt men vi har stöttat sönder varann genom allt o vi har kommit ut starkare ur allt och gladare så det enda vi alla behöver är en fräsch ny start <3 2O15 SKA BLI KAOS BROR. haha 
16. Vad önskar du att du gjort mer?
 rest faktiskt. har en kamera som skriker efter att fotografera så önskar jag fotat mer. men det ska 2015 ändra har jag bestämt haha sen inte suttit så mkt. jag tog seriös grov paus efter sommaren från ALLT hahah men sånt behöver man när ngt stort händer. nu räcker det med paus :) mår så mkt bättre och jag vill enbart börja på nytt kapitel med allt. <3 
17. Vad önskar du att du gjort mindre? stressat så mkt. denna hjärnan tänker 15OO steg för långt och kanske inte suttit och degat så mkt. typ din hjärna kan pausa bror, din kropp behöver inte. hahah min hälsa varit kaos för jag knappt rört på mig. ikke bra. ska försöka bli mer aktiv :) man mår så mkt bättre :) 
18. Blev du kär i år? HHAHAH vi kan ju fråga amal o bikke som jag torterat de dagligen :( gud hahah men naj :) att välja o göra slut med ngn efter 11 år det va tillräcklig kaos för detta året haha 
19. Favoritprogram på TV? lätt suits jag kolla sönder mig hahah 
20. Bästa boken du läste i år? alkemisten lätt :) fast jag e nt klar me den så vet nt om d gälls
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? ja aw min diskmaskin <3 hahah den va livet! 
22. Något du önskade dig men inte fick? faktiskt inte. så sick. ska önska mig mer saker nästa år HAHA a pommes cake please! omg och så ska jag fan i mig köpa en ny kamera. d ba inse d räcker med min 600D
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2O14? oh jag hade maskeradfest som jag velat i 1OO år. king på den! 16 mars 2015 ska jag fan resa! 25 år! BAAAM ! hahah
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? resor !!! annars är jag fett stolt över hur året sett ut. gjort exakt som jag velat med allting och det ska vi ta till en ny nivå 2015! 
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2O14? hemlös. HAHA nej men typ ja. hahah första halvåret va d bara kontorskläder så d va kul :) haha 
26. Vad fick dig att må bra? underbara fina vänner som stöttat mig dagligen <3världens bästa underbara familj  <3 att fota och va med jasse. ASSÅ DEN FLICKAN. hon ska ha guldmedalj. hon får mig älska livet :) 
27. Vilken kändis var du mest sugen på? ben affleck asså. mm. haha det en sån årlig sak. hahah jag bara minns han från pearl harbor och armageddon GOD DAMN så FUCKING FIN INDIVID. hahah men tyvärr blir jag kär i personligheter så ja. alla varit fina. hahah 
28. Vem saknade du? gaaaalob varje dag :( 
29. De bästa nya människorna du träffade? många underbara nya människor! :) 
30. Planer för 2015? försöka sluta tänka så mkt och bara låta saker hända. lägga pengar på att resa och inte onödiga saker. fotografera så mkt mer och expandera den hobbyn. sen vill jag börja spela piano. seriöst jag avgudar det jag vill också bara spela sönder :( sen hitta ett sjukt bra jobb där jag pratar engelska varje dag är största målet. ta hand om mig själv träna o va frisk och PUSSA SÖNDER GALOB. hahah 2014 vände mitt liv 36O o hela familjen har fått säga hejdå till människor. men vi ska vända allting 36O igen 2015 fast till det bättre. det ska va sån BAAAAAAM 2O15!!! hahah vänta baraaaaa bror vänta :) det work hard play hard som gäller 2015 :) 
#1 / / fm:

asså älskar att du ser de fina i allt? fler människor som dig tack!! :D älskar din blogg man blir så glad av o läsa sluta aldrig dudeee!!

Svar: hahah så söt du är<3 älskar såna snälla människor ! :D tack så jätte mkt sluta aldrig läsa så slutar ja aldrig o skriva!!! hahah
abber

#2 / / Lollo:

Vrf gjorde du/ni slut efter 11 år? Säg nt pga snarket hahah, skojar. Jag ska kanske förlova mig i feb, du mste fotograferaaaa

Svar: det bara o höra av sig :) abber_@hotmail.com !
abber

#3 / / Daria:

Men alltså roomie, du är så fin! Positivitet är ditt mellannamn... 2015 ÄR utan tvekan DITT år, promiiiiise <3 Fin design by the way...I like!

Svar: hahah så söt du är <3 THANK YOU ROOMIE :D <3
abber

#4 / / Anonym:

Vill göra en bucketlist. Vill boka fallskärm för mig och min vän som present men jag vågar inte.. Hade du gjort det? Vågar inte. Men skulle nog vara minne för livet. Har du bucketlist? Och vad tycker du? Ska jag boka? Kram

Svar: GÖÖÖÖÖÖR DET! Jag ska ixkså göra det jag skiter i. det daga o leva! Palla va 90 år ha inga minnen. D O it! Ska oxå göra bucketlista faktiskt. Lägger upp den här sen :) k
abber

#5 / / Anonym:

Hahaha oh I know I can count on you har bestämt nu att köpa det imorgon oh. Så sant <3 Ja bästa med bucketlist! Ha det bäst <3

Svar: KUNG!!!
abber

#6 / / Anonym:

PS sorry om jag bombar hahah, men på presentkortet om fallskärm får det stå en mening eller två, hjälp mig komma på något. Kanske "feel the fear and do it anyway" eller "if at first you don't succeed skydiving isn't something for you" (ironi alltså.. hahah men kanske inte..)

#7 / / Anonym:

PS sorry om jag bombar hahah, men på presentkortet om fallskärm får det stå en mening eller två, hjälp mig komma på något. Kanske "feel the fear and do it anyway" eller "if at first you don't succeed skydiving isn't something for you" (ironi alltså.. hahah men kanske inte..) eller typ "look back with no regrets"

Svar: HAHAH den va bra if at first..eller typ if you jump, i jump :) HAHAH jag äkta fått d från titanic..skämt
abber