- WORK, TRAINING, CLEANING, COOKING & SLEEPOVER
/ EVERYDAY / FOOD / PARTY/CHILL / WORK /

WORK, TRAINING, CLEANING, COOKING & SLEEPOVER


Okej jag har haft världens effektivaste dag. Den börjaed hjärtklappning för min chef gav mig "panik-företag" som vi nallar det. HAHAH han ba idag är det panik. men oh så jävla stolt jag va när jag klarade det! Han va borta på möte så jag satt i lugn o ro med musik ( sån old school jag hitta på spotify ) så blev jag klar o så åt kag sick lunch. tog bussen hem( ja jag e smal fast det e så nära HAHAH skäms inte ens ) min chef o hans fru promenerar slltid o vi e typ grannar. O abir säger alltid gick du inte !! HAHAH jag e pinsam. Jag är ingen gå människa. Men jaaaa var va vi. Efter jobb tog jag på mig träningskläderna o gick träna en timme ASSÅ ni aaaaanar inte hur gucking pigg jag blir. Jag träna inte igår o va så deckad idag? Men idag asså kom hem städa ihjääl o laga mat o lunch för imrn hahah d va stress åt min middag stående men oh så glad o pigg jag va. Aw så ringde wis o vi facetimea med galob. Oekar nt hon älskar sam mer än mig IM JEALOUS! Sen gick jag malin o baby vi tog med min kudde o grejer för jag ska ha sooovis hos maya malin ☺️❤️ Vi köpte choklad o hon står gör chocolate chip cookies. DÖR!!! hahahaha okej så nu har ni fått en detaljerad version av min dag haha godnatt!









#1 / / Anonym:

där är ju maten jag aldrig fick smaka..

Svar: MALIN SKAFFA DIG ETT LIV
abber

#2 / / Anonym:

där är ju maten jag aldrig fick smaka..

Svar: MALIN SKAFFA DIG ETT LIV
abber