- 3O O5 2OO2
/ EVERYDAY / FOOD / PARTY/CHILL /

3O O5 2OO2

 
 
den 3O maj så va det 12 år sen baby frågade chans på mig för första gången 2OO2 hahaha :) och då va det exakt ett år till vårt bröllop nästa år! så efter vi kommit hem från djurparken med familjen så duscha vi o fixa oss sen gick ut för hitta restaurang HAHA asså riktigt körda vi gick runt hela helsingborg för o hitta nånstans nytt. sååå skönt det va jag hade ba linne o kjol o frös inte för det va så perfekt väder. be till gud det är sånt väder hela dagen nästa år! hahah vi hade bara kaos regn på förlovningen :( men ja. efter allt promenerande så hamna vi på norra hamnen där vi hitta övergod pizza med dödlig utsikt :) aj love food. kan inte ens fatta jag har ett år på mig nu. vet ni vad maxination är ?! ska planera minsta lilla detalj HAHA oh längtar <3 tänk att jag fått dela mitt liv med baby i så många år. hjärta. tacksam är bara förnamnet <3
 
( min pizza va förresten sick. ) 
 
 
#1 / / Anonym:

Ni e såååååå sötaaa!!!!!!!! Längtar till bilder och allt från ert bröllop:D // läsarw från gbg :)

#2 / / V:

grattiis ! ni är jättefina ihop (: alltså oh vad roligt, längtar tills dagen kommer då jag ska planera mitt bröllop haha !

Svar: <3
abber