- WISAMS LÄGENHET TILL SALU - MEST KLICKAD PÅ HEMNET
/ EVERYDAY /

WISAMS LÄGENHET TILL SALU - MEST KLICKAD PÅ HEMNET

 
wisams lägenhet är nu till salu! :) jag minns hur den såg ut när de först köpte den, hahaha asså allt va kaos. fan att jag inte hittar bild på hur det va innan haha :( men ja. sen har han renoverat ihjäl dens liv och jag är helt kär i den. och nu när han la upp den för försäljning så hörde expressen av sig för den blev en av sveriges 9 mest klickade på  hemnet. asså king? haha men det är inte konstigt den ligger mitt i stan och ser helt sjuk ut :) yani stil ligger i familjen...hahah fyfan va han har slitit med den :) hard work pays off! :) 
 
Klicka HÄR 
om ni vill läsa mer om lägenheten :)
 
Klicka HÄR
för o kolla expressen :)
#1 / / yassmine:

Hej! Vrf bloggar du inte mer? :)

Svar: det har varit mkt o tänka tt tänka på på sistone. familjenm galob o sånt. men det kmr bli bra förhoppningsvis! im back! hahah
abber

#2 / / Nabila:

GIIIIIIRL WE MISSS U!!

Svar: giiiiirl im back! hahah
abber

#3 / / mirna:

ugh inte normalt hur mkt jag saknar dig blogg HAHA svär att jag går in varje dag

Svar: HAHA king!!! im back
abber

#4 / / Anonym:

misssss u abber!! jag kollar din blogg varje dag utan att du skriver:( vart är du?

Svar: det har varit mkt o tänka tt tänka på på sistone. familjenm galob o sånt. men det kmr bli bra förhoppningsvis! im back! hahah
abber

#5 / / Elin:

Var har du tagit vägen ?? :(

Svar: det har varit mkt o tänka tt tänka på på sistone. familjenm galob o sånt. men det kmr bli bra förhoppningsvis!
abber