- WEDDING PHOTOGRAPHY TODAY
/ EVERYDAY /

WEDDING PHOTOGRAPHY TODAY


Stressen idag HAHA vi har nt vår bil längre och jag skulle låna tots bil så ba startar den inte ! 30 min innan jag ska va hos bruden HAHAH o en granne hjälpte oss för vi trodde d va batteriet men så fixk ja einga charlie som va mitt uppe i flytt sen husam så tack guuud va husam vid mamma så wisam körde mig till charlie där ja fick ts husams bil. Hängde ni med? D va stress iaf HAHA men blev ba 10 min sen men ändå hatar va sen. Sittee hos bruden nu så kul de fixar sig o såmt o ja redan maxat bilder YEAJ! Jag älskar va fotograf:)




#1 / / angelika:

Hej:) ska gifta mig i september och har läst din blogg länge. Tycker du är jätteduktig på att ta bilder. Vad skulle du ta för en fotografering med bildena och allt? Det är i södra Småland i Älmhult som jag bor. Om du skulle kunna tänka dig att göra en fotografering så långt iväg^^ Mvh

Svar: maila mig på abber_@hotmail.com så kan vi snacka mer där! :)
abber

#2 / / Lala:

Abber har du någon färg på läpparna på din bild? I så fall vilken för den e så jävla fin!

Svar: Ja d sån läppatift köpt från ica kostar 10 kr HAHA står star elr ngr på den :/ ska kolla upp d ti dig!
abber

#3 / / Lala:

Jag tror jag vet vilken du menar. Den va skitfin. Tack!

#4 / / Norah:

Fotar du nyföddfotografering? Isåfall, har du rekvisita, dvs. korgar, fäll, mössor osv.

Svar: Hej :) jag har aldrig fotograferst det faktiskt så ingen rekvisita heller. Men det kan man ju ba hitta hemma hos själva modellen :) haha
abber