- 3O/11-2O14
/ EVERYDAY /

3O/11-2O14

idag har jag varit med amalos & jocke och fotograferat och varit en del av deras fina förlovning. ord kan ju inte förklara finheten. mashallah :) har 25OO bilder o gå igenom från förlovningen och sen har jag en filmpremiär att redigera från förra veckanoch sen ska jag fotografera en företagsfest imorgon. glädjen i livet? älskar att jag får hjälpa andra o skapa minnen :) måste däremot köpa en blixt led lampa och ny kamera. HAHA det är yani ingen tvekan om saken. men ja haha sitter o försöker göra års kalendern också. såå kul o titta tillbaka. ingen älskar minnen mer än mig asså fyfa så underbart. 
 
vet ikke om ni märkt att jag fixat bloggen också? nu kan ni scrolla ner oändligt utan att d blir kaos i era huven. den kanske inte är så fin men det funkar så länge :) nu ska jag upp o borsta tänderna o tvätta bort sminket :) imorgon kommer januari upp! sen tisdag ska jag bänka mig hemma o redigera sööööönder haha elr ja. det får jag nog göra hela veckan :) omg det 1 dec imorgon !!! HAHA pallar inte exakt en månad kvar till nyår. gråta har ingen aning vad ja ska göra på nyår. men ja! det kmr väl :) godnatt!
 
ja man dör ju av vackerhet. ohhh va jag längtar o redigera alla bilder !!! :D 
 
#1 / / Natasa:

Hej,
så fin din vän var!
Undrar bara om du hade kunnat fråga henne vem som utfört hennes sminkning ? Ska på bröllop nu i December och hittar ingen som utför det så här fint.

Tacksam för svar :)

Svar: Jag ska skriva om salongen o priser o så för de e sjuuuukt duktiga! Ligger i malmö heter nobel salong. Mark. Men jag skriver nr pris o så när jag vet mer okej!:)
abber

#2 / / Anonym:

Wow vad vackra :,) Så fina bilder!!! Ska bli kul se resten :D

#3 / / sandy:

Mark är typ bästa i Malmö haha, och hans söta fru Selma så klart!!! =)

Svar: äkta bäst :)
abber

#4 / / D:

Hej Abber!
Jag undrar ifall du känner till någon mer i Malmö som sminkar en?

Svar: om du ska göra d i malmö måste du seriöst till där amal gjorde. heaven så bra de bra! haha men annars naj :/ bor ju nt i malmö :/
abber