- CELEBRATING MISS BEAUTY
/ EVERYDAY / FRIENDS / PARTY/CHILL /

CELEBRATING MISS BEAUTY

så gissa vem jag fick denna klänningen av? hahah toto! hur söt? han kom hem o ba titta vad jag köpt till dig :) så satt den helt perfekt också. king pappa! 
min kamera gjorde sitt bästa det va faktiskt helt mörkt. jag får fakiskt ont i hjärtat av sånt ljus. men ja. d måste man tåla ibland haha :(
asså dör diana va sååå fnittrig så vi bara dog HAHA :( 
HAHAH asså orkarf n
kolla diana :( gud hahah
aw spice girls som mamma kalalr osss haha :( detta är måååånga år tillbaka mina vännår
så perfekt de kolla bak istället haha. sån BAM ! hahah
fina khale :) <3
<3 tack för en jätte fin kväll meine miss beauty, inshallah många lyckliga dagar i lägenheten och ett helt underbart år <3
 
#1 / / Anonym:

Du är så vacker både till det yttre och inre, men det är din insida som gör dig så himla vacker.

Svar: Så himla fin komplimang. Tack så jätte mkt fina för du tog dig tid o skriva det :)
abber

#2 / / Anonym:

Du är jäääätte vacker mashallah! Undrar vad du har för ögonfärg? ☺

Svar: tack! :) de är bruna! :D
abber

#3 / / mona sakka:

Hej!

Jag är en daglig läsare och undrar om du kunde fråga din pappa vart han köpte din klänning?

Tack!

Svar: Han köpte den i danmark ngn random butik !
abber