- DATENIGHT ON A TUESDAY
/ EVERYDAY / FRIENDS / PARTY/CHILL /

DATENIGHT ON A TUESDAY

 
idag hade jag & amalos en riktig date! hahah jag har fått sånt gratis skåne kort så jag kommer ju börja tälta i malmö HAHA vet nt vf jag bor i helsingborg eller sverige för den delen men ja. hahah bebis fick rosor för hon förtjänar det och sen gick vi åt på olearys. vi va dö hungriga så va som hade varit gott HAHA men d va helt okej smaka inte så mkt typ hahah efteråt så gick vi o såg gone girl - fan va bra film - o fyfan va psykopatiska människor det finns i världen. jag behöver nt tappa hoppet för mänskligheten ännu mer än va ja har!!! hahah fyfan. men det va helt mysig date och ja jag är mannen i detta förhållandet. HAHA <3 bästa bebis. orkar inte med oss vi va såna nördar under filmen o täckte md händerna MAN BA DET INGEN SKRÄCKFILM NI ÄR 24 ÅR !!! HAHAH 
#1 / / Elin:

så fina blommor!

Svar: Elr hur:)
abber